چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۸۸ - ۲۰:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: نکونام در پی انتشار خبری مبنی بر اخراج جواد نکونام و مسعود شجاعی از باشگاه او سا سونا؛گفت:‌

من مسلمانم و می‌‌دانم چگونه رفتار کنم. نکونام افزود: اگر یک مورد اخلاقی از من ثابت شود، دیگر فوتبال بازی نخواهم کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فوتبال گزارش داد، صبح امروز برخی از سایت‌های خبری و منابع غیررسمی خبری از اخراج جواد نکونام و مسعود شجاعی از باشگاه اوساسونا به علت مسائل غیرفوتبالی منتشر کردند.

این سایت‌های غیررسمی در حالی خبر اخراج نکونام و شجاعی را از اوساسونا به دلیل درگیری‌های ایجاد شده در یک میهمانی شبانه دادند که مسئولان باشگاه اوساسونا و همچنین پایگاه اطلاع رسانی رسمی این باشگاه اظهارنظری در این باره نداشتند.

در این خصوص جواد نکونام ملی پوش فوتبال ایران و بازیکن کلیدی تیم اوساسونای اسپانیا شایعات مختلف در باره اخراج خودش و شجاعی از اوساسونا را تکذیب کرد.

وی با اشاره به این موضوع می‌گوید: یک هکر سایت رسمی باشگاه اوساسونا را هک کرد و خبر اخراج من و شجاعی را در آخرین ساعات سه‌شنبه روی این سایت قرار داد که من از طریق برادرم متوجه این موضوع شدم و در تماسی که با مسئولان باشگاه و مدیر سایت رسمی اوساسونا داشتم در نهایت این خبر که حاصل شیطنت هکر بود،‌ از روی سایت برداشته شد.

نکونام می افزاید: من علاقه‌ای ندارم در این باره زیاد صحبت کنم چرا‌که در 10 سال اخیر با مربیان مختلفی در تیم‌های باشگاهی و تیم ملی بازی کرده‌ام و همه آنان می‌توانند در باره رفتار و خصوصیات من توضیح بدهند.

اگر ثابت شود که دراین سال‌ها یک مورد اخلاقی داشته‌ام مطمئن باشید که دیگر فوتبال بازی نخواهم کرد.

نکو نام گفت: من و مسعود صبح امروز به پلیس اینترپل مراجعه کرده و به طور رسمی شکایت کردیم تا این موضوع پیگیری شود و فکر می‌کنم پیدا کردن فردی که دست به چنین اقدام زشتی زده است چندان دشوار نیست

کد خبر 90124

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز